お得意先とMR(市場調査)

10/3

休肝日

 

 

10/4

本日午後から、大事なお得意先とMR(市場調査)をご一緒しました。

 

 

都心部でワイン販売に力を入れているスーパーマーケット、人気のワインショップとワインバーを駆け足で回りました。

 

 

ワインも試飲しました。

 

 

 

虎ノ門のワインバー “W” で、ゲヴルツトラミネールとココファームの赤ワイン。

 

 

 

東京駅のイータリーで、ソアベ、アルネイス、バルベーラ、ネグロ・アマーロ。

 

 

 

 

いつの間にか試飲が、本飲になってしまいました。

 

 

お得意先の皆さん、予約していた新幹線に乗り遅れ、自由席でお帰りになりました。

 

 

皆さん、本日はMRおつかれさまでした。

引き続き、どうぞよろしくお願いいたします。

 

 

 

 

Oct. 3

No Wine Day

 

 

Oct. 4

From this afternoon, I conducted MR (market research) with my important clients.

We whirlwind around supermarkets that focus on selling wine, popular wine shops and wine bars in the city center.

 

 

We also tasted wines.

At the wine bar “W” in Toranomon, we tried to taste some Gewurztraminer and Coco Farm red wine.

 

 

At Eataly in Tokyo Station, we tasted Soave, Arneis, Barbera, Negro Amaro.

 

 

Before I knew it, the tasting turned into a real drink.

To all of our customers, they missed the Shinkansen train they had booked and returned home with unreserved seats.

 

 

Thank you all for your MR working.

Thank you for your continued support.